09 February 2011

Aku dan dunia lepas.

Terdetik nak kongsi sesuatu yang aku da lama tinggal kan.
Silat. Dulu, jangan tak tahu aku budak silat.
Tapi tak teror ler.
Tapi yang penting tok guru dan tempat aku bersilat tuh sangat Classic dan old skool.
Sampai saat ini, ia merupakan kenangan yang menarik buat aku.
Dan my best partner dan my best kazen still menjadikan silat ini dunia nyata bg dia.
Dia da berjaya dalam dunia ni.
Aku plak tak berani nak teruskan atau memulakan sebab aku rasa takut sakit.
But my kazen dia len..die mmg minat abes.
Even aku rase mase tgh peknen pn die silat.
hehe
Janji die hepi..sudah.
Dan aku rase itu adalah dunia yang lepas aku.
But pepagi ni, bile tgk gambar dekat Facebook Tualang 3 name gelanggang dulu.
Terimbas ler sikit2 kenangan mase kami kecik dan silat.
So layan je gambar kat bawah ni.
yang pasti gambar-gambar ni da turn ke generasi selepas kami.



Ahmad tgh mandi tapak kot, utk permulaan join silat.
Ahmad ni anak kazen aku. Die nyer silat mmg mantap!
Kecik je pon ahmad ni..geram2.



yang ni wat aku ingat kat kazen aku. Dulu kami sparing partner.
Aku selalu je kalah. Sebab aku takut sakit. hehe..



New generation: ini yang aku maksudkan..dulu, kami kecik mcmni, tapi mase tuh tak ler sekecik macamni.
Yang penting picture ni wat aku teringat zaman kenakalan dan kegemilangan kami.


Yang ni cikgu silat: Pak Ngah.
Cara masih same. Semangat pn masih same.
Die punya semangat yang tinggi.

Ini jer kenangan yang aku nak kongsi, kalo ader lagi episod lepas yang ader picture aku kongsi ngan korang.
yang pasti ini kenangan.

thanks goes to: Tualang 3 


No comments:

Post a Comment