28 November 2012

Ultra Protection Tumbuk Sambal



Karenah makcik ni:
korg tgk pun korg da tau makcik stylo ni buat ape kan?
Super ultra protection during tumbuk sambal belacan!

Karenah aku:
Dulu masa aku kecik-kecik, abang aku suke la kan propa ckp aku tumbuk sambal belacan paling sedap. dan aku? korg ingt aku suke ker? Nope, aku mengeluh! why? sebab dia aku takut kena cili time tumbuk sambal. dan aku rase kerja yang memerlukan sepenuh motivasi dalaman ini, menyebabkan aku akan tumbuk sambal sambil gune pinggan transperant mak kesayangan. Even until now kalo rase tetibe nak tumbuk sambal aku akan pandang tempat letak pinggan cari pinggan transperant. i dont care what people talking-talking about me. Janji aku tumbuk sambal. dan aku tumbuk sambal mmg sedap, lebih-lebih lagi kalo sambal peberet aku "cili merah max+cili ape minimum+air asam jawa" leleh, ok.

No comments:

Post a Comment