18 April 2010

Tuleh-tuleh:Chanteknye perempuan

Wow. Perempuan.Wanita.Dara.Gadis.Hawa. Ini hanya nama, yang pasti aku apreaciata sangat apa yang ALLAH S.W.T jadikan diri aku ini tergolong dalam kaum Hawa. Pendukung watak ini memang amat unik. Unik bukan sahaja pada mata kaum Adam tapi kaum Hawa itu sendiri. Actually aku amat kagum dengan kaum hawa ini sendiri. Cantik, berbudi, lemah lembut, dan sebagai nya. Tapi semua semestinya ada watak tersendiri. Bukan semua mempunyai persamaan walaupun tergolong dalam kumpulan yang sama. Namun tak kisah la, yang aku nak highlighted kat sini, semoga kter kaum hawa ni bersyukur dengan kurniaan ALLAH S.W.T ini. menjadi kaum hawa ini, menjadi kan kiter mudah masuk syurga, namun neraka itu juga tercipta andai kiter lupa watak ape yang diredhai oleh ALLAH S.W.T. so, dengan ada entry ini aku akan berkongsi ape juga mengenai kaum Hawa, xkira dalam atau luar negara. Sebagai cara terbaik menghargai kurniaan ALLAH S.W.T. amin~

6 comments:

  1. betull tu... amin... hawa tercipta dengan begitu indah oleh Allah swt.. hargailah

    ReplyDelete
  2. huhuhu...ingtkan lelaki penulis blog ni =P

    ReplyDelete
  3. oh tidak..sy seorang perempuan yang menghargai keindahan dan nilai seorang perempuan..tahnks for visiting~

    ReplyDelete
  4. sgt mndalam mksd entri ni
    bilala farysa nk berubah ni
    adeh

    ReplyDelete