29 October 2010

Senyum

Senyum! Xperlu kata apa-apa. Senyum!
Phrase yang aku slalu dengar dan aku selalu terpikir.
Betul ler, senyum jer. Da cukup buat semua benda jadi okey!
Ini yang aku alami ler.
Tapi aku pulak sometimes payah nak senyum =)
Xtau nape, tp yang pasti kdg-kdg aku mcm memilih jer nak senyum kat sape.
Da! Sure korang pikir aku ni poyo kan? Xpun garang.
Yang sebetulnya, aku rase senyuman aku mcm plastik!
Haha..kidding!
But, since da ramai org tegur yg aku payah nak senyum, aku cube ler,
Melemparkan senyuman. Walaupun kadang-kadang terlempar lebih sket!
Huih~
Dan buat pengetahuan semua, blog ni aku re-branded dr blog lame, sbb aku rase
The best thing aku nak share ngan orang len ialah senyuman aku.
Senyuman ku manis!
Hehe.
So, aku nak berkongsi citer pasal senyum ni ngan sume orang. Aku nak sume orang terima
Senyuman aku tru my blog senyumlagi.smileagain.
The best method wat aku buat senaman senyum.
Senyum jom!

No comments:

Post a Comment