04 January 2011

Kehebatan seorang pemimpin.


Kalo orang lain sibuk nak pakai kereta mewah, pemimpin yang aku kagumi ni tidak!

Apa yang buat akau rasa Ahmadinejad ni menarik dan menjadi pemimpin yang aku kagumi adalah sifat dia. Dulu aku suka dekat character berani beliau sebab berani mengatakan sesuatu yang salah mengenai homoseksual di negara barat.
Dan untuk hari ini, ada dua faktor yang membuatkan aku bertambah suka pada beliau.
Pertama memakai kereta yang amat “down to earth” Peugeot 504.
Image: Iranian leader's car.

Huh..aku rasa takkan ader ramai mana manusia yang nak pakai kereta mcmni.
Orang kaya baru sure pakai BMW series.
Pemimpin len sure pakai kereta tergempak dan banyak.
Dan xyah citer si kaya MLM pun pakai sportcar.
So, pemimpin terhebat dunia ni da membuktikan yang penting kepimpinan beliau adalah terhebat walaupun gune kete semput ni.
Dan yang kedua, beliau membuat kebajikan dengan menggunakan harta sendiri.
Even, kete ni x ler hebat mane..tp disebabkan pemimpin die hebat..nilai kete ni trus melonjak kepada US$1mil
Hah! amik!!!
Ni adalah kesan perwatakan dan kepimpinan beliau..
Dan yang membeli kete ni juga aku pasti die amat suke Ahmadinejad.
Hebat!
Membuat kebajikan dengan harta sendiri..walaupun harta tuh xsehebat mane, tapi disebabkan kepimpinan beliau amat dikagumi..ianya menjadikan apa yang ada disekeliling beliau juga hebat!

No comments:

Post a Comment