14 November 2011

Oh kedai gambar

Pagi-pagi lagi aku da duk terpikir kat mane nak amik gambar ni, selalu kat area JJ tu jer. But kali ni aku kna cari kedai yang sediakan coat. Hmm

Semalam aku da jumpa coat tuh, tp bley plak aku, blur. Bukan blur nak beli ke x. tp blur sebab pikir macam lame lagi je nak submit gambar tuh. Tup-tup on the way nak balik semalam, aku rajen kan diri kira masa yg tinggal. Ewahhhh.. mmg hari je ler masa nak amik gambar tuh, dan tak pasal-pasal aku rase macam nak balik. Oh tidakkkk..epp..eppp, jgn suke-suke nak balik ek, weekly report pn tak submit lagi ni. Hmm~ bila pikirkan balik, ader berapa kedai gambar je kan yg aku jumpe, area wangsa maju dan setiawangsa. Kat sri rampai, dorg tutup awal gamaknya, al maklum dorg nyer target market sure-sure time opis hour, sbb dorg dekat ngan imigresen opis. Hmm, sila aku rase ader je yg ckp, boss sila delay plan esok, sbb saya hanya ader ari ini dan esok nak g amik gambar. Tlg boss, dan aku nak g maklumkan skang gak! Atas alasan, oh kedai gambar!

 

No comments:

Post a Comment