13 November 2011

Relax kat umah sudah

aku rase baru ahad ini aku lepak kat umah betol-betol. Selalu tak sampai setengah hari ada jer aktiviti luar yang aku nak buat. tapi ahad ni, pagi-pagi bangun aku da buat bekpes kat umah yong. masak cekodok je pun. hahaha bunyi macam master chef buat resipi baru. hahhaha, pastu layan makan mee yong masak then layan fb. ewah, starting hari yg bagus, balik umah aku kemas almari. rajen weh aku arini, tengahari layan siaran ulangan AIM18. hehehehe dan berulang kali ler aku tgk Yuna zarai naik pentas. Pastu da layan TV yong datang, layan makan tengahari plak, dan maser yg aku tgu, konon-konon aku akan mengantuk. oh nooooo, aku btol-btol tdo tp x sampai sejam pun, aku bangun balik. lately, tdo aku tak bape lena, aku memikirkan ape yg aku patut pk. masa jalan terlalu pantas, sampai aku rase kalo ader ler, Bank yg buleh buat loan MASA aku orang pertama akan apply. Masa oh masa. Btol ler kata pepatah; MASA ITU IBARAT EMAS.

No comments:

Post a Comment