14 December 2011

Lepak Library

Thumbprint kat dewan ek!
Fuh!!!
Sebaik aku belum naik tangga lagi g opis.
Thumbprint tool meletup. Ouch, ganas btol bunyinya. whatever. Asalkan aku paham yg thumbprint tuh rosak sudah. sudahnya aku menapak sampai ke dewan g thumbprint. Macamni ler life aku kat sini. bak kata senior semlm our transportation is Motormit. Mit means Tumit. Ye ye, kami ni blum berkenderaan lagi disini. So berjogging ler setiap masa. But its good for me, sekurang-kurangnya aku bersenam la jugak. Al maklum since da grad aku blum btol-btol bersukan. Hahaha, so this is opportunity yang aku tak harus merunggut.
Ok. then after bekpes, aku terus lepak library. Dunno why since aku kecik, i love book. Mak ckp aku ni, dulu kecik-kecik mmg selalu ngan beg silang dan buku dan pen kat tangan. Bukan nyer aku ulat buku, tp aku suka menconteng. Haha, so mcm arini, library is the best place aku melepak. Oh jangan label aku ulat buku. even skang pun bukan aku membaca pun, aku tengah menaip kan ni. hehehe, lepak ler library ni. Opis takde current. Senang cter xde api. Sounds so classic.
Apa nak tulis lagi ek?
hurmmmmmm

to be continue...

No comments:

Post a Comment