11 December 2011

A new planner.

Planner? why for the next year i must get it by myself?
Awalnya, aku mmg taknak beli sendiri pun. Almaklum, selalu dapat free since aku kerja kat TT. Masa kat kilang jepun tuh pun aku dapat free tp yong bagi. Kilang jepun tuh tak bg planner as gift. Biarkan, sendiri nyer bajet.But seems previous year aku dapat free, this year aku beli sendiri. Mencari keberkatan duit sendiri. Amin.

Ok. noted. Mmg da grab pun planner tuh smlm. But nak cter pasal process mencari planner semalam bleh tahan letih gak ler. Mencari di tempat orang, tempat yang lain dari KL nun. Target?

1. Times Bookstore: tp sampai je kat times, aku terkejut tgk, eh!! planner die sgt xde variety. tp times mmg bleh tahan glamer gak kan? dunno why, times xde target market kot tuk pembeli planner.
2. Popular: seems sgt ler, ramai org, so aku decide utk xyah meramaikan org kat situ. aku usha dari jauh, dan ckp, cari popular len ar.
3. Harris adik beradik Popular: Finally, kat sini aku jumpe planner!!! da jumpe? aku plak dengan telitinya menyatakan specifikasi aku sendiri. nak yg tuh ler, nak yg ni ler..sudah? aku beli yg aku da beli.

Kesimpulan.
Beliler planner yg anda suka.
hehehhe

No comments:

Post a Comment