07 May 2012

Setelah 20years.old

So suprisingly,
My old-old-old friend during at Kg. Semarak-darjah 1 Hijau, just message me.

"Nina, kat ne skang"

Just starting with simple question, and answering with simple answer.
kami terus borak, setelah over 20years, kami x borak mcmni.

Peliks? Memang peliks.
Sebab kami penah duduk satu kampung | Semarak, sekolah | 1 Hijau, dan penah g skolah same, buat keje sekolah same, tp once kami grow up terus x tegur sangat.
sebab dunia kami, da beza sket after darjah satu.
but masih bertegur. aku pn tau ler serba sket pasal dia.
Just yg buat aku rase dia x tau hal aku, sebab aku a little noti during school-ing.
kawan pn ngan dunia yg aku suke jer.
but years ago, dia kawen dulu.
then skang ader anak da pun.
and now!
after 20 years old,
we had great chit-chat.
Nyata, dia ingat aku lagi.
dan dia ckp, dia x lupa aku pn.
oh my old friend | im still feeling that we in darjah 1 Hijau.
So sweet memory!!!

The | friends | Chitchat

No comments:

Post a Comment