28 October 2010

Lunchto

Tido! mmg kalo buleh aku nak tdo skang. Letih, bukan letih badan tapi mata. Naper? sebab penat tgk laptop dua tiga hari ini.Letih sampai mata pun payah nak sleepy. Kah!
Bayangkan aku buleh balik umah terus layan laptop plak. Pergh.
Ni sume aku da start suke berblog balik.
Owh nak citer pasal letih ngan ngantuk ni bukan ape since isnin arituh, aku xde ler
Mengantuk time nak tido malam, tapi mengantuk time bawak kete.
Rasa khayal jer. YA ALLAH jauhkan ler aku dari mengantuk ni.
Riso. Itu jer yang aku rase time aku mengantuk. Rase nak berenti tepi.
Tapi sume orang tgh sibuk berlumba-lumba nak g keje.
But ader ker space nak berenti? Hehe…
So, hari ini aku decide nak tdo time lunch time. Nak rest mata.
Bagi mata ni di ulit mimpi indah. Hehe..
Ok da nak time lunchto(Lunch time tdo).
ZzzZzzzzZZZzzzzZzzz….


No comments:

Post a Comment