27 October 2010

New Brand: Loveninasmile

Masuk hari ini, da dua hari aku mengedit blog. Secara tetibe rase nak menulis sesuatu yang menarik. Jenuh fikir nak wat ape ngan blog aku ni. Finally aku dapat idea. Change my blog domain. Kah! Dah ler suke tukar number phone, ngan blog domain pn aku kerap tukar, hehe..
Nak wat mcmner, aku terpikir nak menulis secara serius, so kena ler rebranding my blog. Actually more than five blog i had been created! banyak! and for this blog, aku dapat rase kelainan sikit. kelainan setelah dapat idea nak rebranding blog based on someone opinion pasal aku.
So, jenuh pikir nak domain aper..finally dapat clue.."SMILE"..senyum!
Based on, my someone opinion die ckp secara spontan jer...Awak ni payah senyum, tapi senang gelak!
Yes! btol-btol. Aku ni payah nak senyum. So, best on phrase yg best tuh...aku motivate diri aku, PLS SENYUM! so, sbb aku sendiri pn tersenyum-senyum bile mengenangkan phrase yang menarik tuh dan aku sendiri suke tersenyum sendiri lately, so my new brand blog is LOVENINASMILE! yess!
so, aku skang tgh memastikan senyuman dan blog aku ni menjadi motivasi yang terbaik buat aku untuk sentiasa tersenyum.
finally; SENYUM ITU SEDEKAH. ni juga cara terbaik untuk aku memastikan NINA yang ader blog baru ni akan sentiasa senyum!
JOM SENYUM!!!

No comments:

Post a Comment