20 August 2010

Beto Khusairy a.k.a Razif dlm kotak magik!!!

Kotak magik lately, bg magik baru!!!
Aku jumpe mayat! Erk...
Bukan-bukan..razif!
argghhh..sape razif?
Hehehehe..si charming dlm kotak magik…hehe…
nak tau?
He is Beto Khusairy



Frankly speaking! Aku minat mamat nih. Arghhh dem~~~
Nape aku minat dia???
Ni sume gara-gara geng surau!
Mula-mula tertekan je tv6 oasis tup-tup aku terpana tgk satu karakter ni!
Dem!!!
Name first yg aku dgr is MAYAT~ scary okey..
xper minat layankan jer..
Wah..die berlakon best.
Okey-okey before korang-korang blur ngan overexcited aku nih..better aku bgtau dlu,
Sebab ape aku leh terminat mamat ni.
1. Die nakal okey
2. Die jd baik dan insaf and da jadi geng surau
3. Muke jambu arghhhhhhhh!!!
4. Karakter slumber
5. Maybe sebab ni zaman aku, and mmg gini ler type mamat zaman aku pun, so dat why kot aku terlayan syok ngan mamat ni.

Buat pengetahuan korang gak, aku banyak kali perasankan mamat nih berlakon, tapi aku wat dunno jer..

ye ler mane hebat ngan abg fahrin yg kuar jer tv terus aku fall in love..mamat ni len, aku minat sgt kat die sbb watak die dlm geng surau. Superb!

So, ni ader ler new talent(xde ler new mane pn) yang aku minat!
Disebabkan jugak geng surau ni ditanyangkan selepas berbuka puasa so, makin menjadi-jadi ler aku duk dpn depan kotak magik kat umah tuh tgk die…arghhhhhhhhh!!!

Buat, beto khusairy I love you acting sgt best okey u jadi mamat surau..sejuk hati+mata mak mertua…OuChhh!!

No comments:

Post a Comment