25 August 2010

Tersilap..window ini kecik.

Reply to all or reply?
Ini mistake ape ni? Kalo salah type aku buleh cakap typo error tp ni slah tekan.
Yang ni aku tak tau nak category ape. Tp mmg silap aku. Sorry my fren. Aku tak de niat pun nak reply email kepada orang asing tuh. Tapi tertekan. Sorryy banyak-banyak. Sorry banyak-banyak sebab ape yang berlaku dari kesan aku salah tekan tuh..ko lebih tau. Sorry again.

Arghh aku da cube hidup tanpa mistake..tp nama pun hidup. Mesti ada mistake. And the moral of the story. Aku takut da nak beremail. Nanti ape-ape jadi melibatkan benda penting, x pasal-pasal aku kna rase berdose. Yang pasti aku mmg berinternet di waktu keje. Dengan window yang kecik. So, nip n dikira x ok. So aku xnak email da..Serik beb, sbb melibatkan jiwa raga orang len. Ape akuleh buat..berdoa tuan punya badan maafkan aku..dan berdoa supaya orang asing x amik pusing dan x kaco tuan punya badan.
Aku da speechless da ni..menaip ni di kira cara terbaik.

Aku cube untuk tak buat mistake..tp aku hanya manusia..kadang2 error gak..

So, sooorrry my dear fren. N bukan name sebenar.

No comments:

Post a Comment