26 August 2010

Logik ke akal ko?

"huh" simple jer aku keluh.

"nape aku mengeluh ni" aku bebel.

since last week aku mengeluh.

busan ker? x jugak.

rimas ker? x jugak.

penat ker? aku mmg suka penat.

maybe ader something wat aku kurang semangat dan sudahnya aku mengeluh.

ni sume gara-gara aku kena extend lagi sebulan. wah, da nak dejat 6bln aku keje kat S ni. lame.

tapi xleh kompem sebab aku pnah amik unpaid leave.

dan yg buat aku mengeluh, rasional ker extend aku, kalo aku amik unpaid leave?

ni yg wat aku byk pikir. mencari persamaan logik akal aku ngan akal org len. bg aku xlogik. tp logik plak kat org len. yg kena potong gaji is aku. sudahnya aku kna extend. arghhhhhhh!

then, aku mcm tgh protes gamaknye..ye ler aku mane pnah lewat.
then extend!

bnda ni kecik punya hal..tp otak aku xleh proses kelogikan akal org len. itu jer.
dan aku mengeluh!

Sigh~

No comments:

Post a Comment